Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge
Vastuullisuus

Hyvinvoiva, kehittyvä ja monimuotoinen työyhteisö

Tavoitteemme on olla logistiikka-alan vastuullisin työnantaja.

PostNordin tavoitteena on hyvinvoiva ja monimuotoinen työyhteisö, joka kasvaa ja kehittyy yhdessä yhtiön kanssa. Osaava ja sitoutunut henkilöstö on PostNordin menestyksen kulmakivi nyt ja tulevaisuudessa.

Tarjotakseen inspiroivan työpaikan sekä nykyisille että tuleville osaajille, PostNord panostaa ennen kaikkea kannustavaan työkulttuuriin sekä laadukkaaseen henkilöstöjohtamiseen ja esihenkilötyöhön.

Työtyytyväisyys ja monimuotoisuus

  • Mittaamme, seuraamme ja kehitämme työhyvinvointia jatkuvasti
  • Kehitämme jatkuvasti ja määrätietoisesti esihenkilötyötä ja henkilöstöjohtamista
  • Seuraamme aktiivisesti työelämän muutoksia ja mahdollistamme joustavia työtapoja
  • Huomioimme monimuotoisuuden ja kohtelemme työntekijöitä yhdenvertaisesti työyhteisössä ja rekrytoinnissa
  • Meillä on nollatoleranssi häirinnälle ja kiusaamiselle
  • Osallistamme työntekijöitä työpaikan päätöksentekoon
  • Panostamme aktiivisesti työkykyjohtamiseen ja työkykyjohtamisen sidosryhmien sitouttamiseen
  • Huomioimme yhdenvertaisuuden psykososiaalisen ja fyysisen työympäristön ja turvallisuuden kehittämisessä

Työturvallisuus

  • Seuraamme ja mittaamme työtapaturmia ja ennaltaehkäisemme niitä aktiivisesti
  • Osallistamme työntekijöitä työsuojeluun
  • Huomioimme yhdenvertaisuuden psykososiaalisen ja fyysisen työympäristön ja turvallisuuden kehittämisessä

Kehittyminen

  • Panostamme henkilöstön koulutukseen ja mahdollistamme jatkuvan oppimisen
  • Tarjoamme urakehitysmahdollisuuksia
  • Jokaisen työntekijän kanssa käydään vuosittain kattava tavoite- ja kehityskeskustelu

Mittarit

Työtyytyväisyys
Inkluusioindeksi
Tapaturmatilaston seuranta

Whistleblowing

Käytössämme on ns. whistleblowing-järjestelmä eli ilmoituskäytäntö, jolla varmistetaan, että työntekijät voivat ilmoittaa johtavassa asemassa olevien henkilöiden tekemistä vakavista väärinkäytöksistä tai rikkeistä. Lue lisää.

Customer service