Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Miten palautan pakettini?

Oletko ostanut verkkokaupasta jotain, jonka haluat palauttaa? Verkkokaupoilla voi olla erilaisia palautuskäytäntöjä. Lue pakettisi lähettäjän antamat palautusohjeet ja noudata niitä. Voit käyttää palautuspalvelujamme paketin palauttamiseen sen mukaan, saitko palautusta varten osoitekortin vai palautuskoodin.

Kuinka palautan paketin?

Mikäli paketin mukana on palautusosoitekortti, kiinnitä palautusosoitekortti paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa PostNordin noutopisteeseen.

Jos paketin mukana on palautuskoodi, voit palauttaa paketin kirjoittamalla koodin (kahdeksan numeroa) ja oman nimesi paketin päälle ja viemällä paketin joko palvelupisteeseemme tai pakettiautomaattiin. Toistaiseksi PostNord Lähiboksiin ei voi palauttaa koodilla.

Mikäli et saanut vastaanottamasi paketin mukana palautusosoitekorttia tai koodia, ota aina yhteyttä paketin lähettäjään palautusohjeiden saamiseksi.