Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Asiakaslehti Tempo

Tempo

Tempo kertoo logistiikka-alan uutiset ja trendit Suomesta ja muista Pohjoismaista.

Tempo 3/2019

Uusimmassa Tempo-lehdessä arvioidaan verkkokaupan ja logistiikan vastuullisuutta sekä ympäristövaikutuksia.

Lue uusin Tempo näköislehtenä

Vastuullisuus vetää verkkokauppaa

Vastuullisuus vetää verkkokauppaa

Entistä useampi kuluttaja kaipaa tietoa verkko-ostostensa vastuullisuudesta. Samalla moni vastuullisena tunnettu suomalaisbrändi pyrkii maailmalle verkon välityksellä.

Lue lisää
Bittiseteli ja kännykkäkuitti, kiitos

Bittiseteli ja kännykkäkuitti, kiitos

Katoaako käteinen ja maksetaanko kaikki pian kännykällä? Asiantuntijat uskovat, että raha muuttaa muotoaan – mutta kolikoita kulkee kukkaroissa edelleen.

Lue lisää
Näin valitset pakkauksen, joka kestää ajan saatossa

Näin valitset pakkauksen, joka kestää ajan saatossa

Myös pakkausteollisuus voi edistää kestävää kehitystä. Jos pakkausten kestävyyttä lähestytään ainoastaan materiaalin käytön minimoinnin näkökulmasta, ollaan kuitenkin vaarassa joutua ojasta allikkoon.

Lue lisää
Unikulma: Paketillinen makeita unia

Unikulma: Paketillinen makeita unia

Hyvä uni on haurasta, ja niin voivat olla myös sängyt. Siksi Unikulma luottaa suuren osan jakelustaan sekä Suomessa että muualla Euroopassa PostNordille.

Lue lisää

Älykkäämpiä logistiikkaratkaisuja kaupunkeihin

Kun kaupungit kasvavat yhä tiiviimmiksi, tarvitaan suuria panostuksia uuteen infrastruktuuriin, tavarankuljetusten tehokkaisiin solmukohtiin, yhteiskuljetuksiin sekä kestäviin kuljetusratkaisuihin.

Lue lisää

Verkkokauppakin voi vetää vihreydellä

Kuluttajien vaatimus kestävyydestä on jatkuvassa kasvussa, mutta verkkokaupan ekoedelläkävijöiden joukossa on edelleen tilaa. Asiantuntijat kannustavat suomalaisia verkkokauppoja tarttumaan tilaisuuteen.

Lue lisää

Jävla Sås Bolag sekoittaa vain välttämättömyydet

Skandinaavisella nimellä ja muotoilulla sekä luonnollisilla mauilla on kysyntää Pohjoismaissa. Jävla Sås Bolag haluaa, että logistiikkakumppani on sama, lähtivät tuotteet minne päin hyvänsä. 

Lue lisää

We deliver heittää pallon kaikille

Joukkuelajit ovat lapsille erinomainen harrastus monestakin syystä, mutta kaikilla ei ole niihin varaa. PostNordin perustama We deliver -rahasto päästää koripallokentille lapsia, joiden perheille esimerkiksi kausimaksu olisi liikaa.

Lue lisää

Verkkoa pitkin kansainvälisille vesille

Verkkokaupoilla on mahdollisuus valtaviin asiakasmassoihin, sillä internet ulottuu lähes kaikkialle. Itsestään homma ei kuitenkaan onnistu, vaan maailmalle lähtevän on valmistauduttava matkaan huolellisesti.

Lue lisää

Tulevaisuuden teollisuus on täällä

Teollisuus 4.0 on tarina siitä, miten rakennamme arvoketjuja asiakkaiden tarpeiden mukaan eikä päinvastoin. Digitalisaatio ja tarvepohjaiset palvelut kääntävät toimitusketjun käsitteen päälaelleen.

Lue lisää

Automaatin kautta kotiin

Pakettiautomaattien suosio kasvaa kohisten. Varsinkin suomalaiset ovat innostuneet noukkimaan pakettinsa jonottamatta esimerkiksi kauppareissun yhteydessä. Mistä trendi kumpuaa?

Lue lisää

Yksi paketti, monta matkaa

RePack on ympäristöystävällinen pakkausvaihtoehto, jota ei heitetä kierrätysastiaan heti ensimmäisen tai toisenkaan käytön jälkeen.

Lue lisää

Himmee: Valoa paketissa

Suomalainen Himmee arvostaa toimivia ja luotettavia kumppaneita, jotka auttavat pitämään asiakkaat tyytyväisinä.

Lue lisää

Asiakaslupaus on tuoretuote

Tempo ohjaa koko logistiikkaketjun läpi leivästä tähkään.

Lue lisää
Verkko-ostajatyypit

Näin asiakkaasi ostavat verkosta

Suomalaiset tekevät yhä enemmän verkko-ostoksia. Mutta ketkä verkossa shoppailevat ja miten? 

Lue lisää

Pääkirjoitus 2/2018

Asiakaskokemuksia on niin monta kuin asiakkaitakin, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Logistiikka haasteena tulevaisuuden myymälöissä

Kuluttajien kasvava valta ja uudenlaiset kuluttamisen tavat edellyttävät myymälöiltä uudistumista. Muutos tuo mukanaan myös logistisia haasteita.

Lue lisää

Kiddex: Vastuullisesti valmistettuja tuotteita, kiitos

Lastentarvikkeiden vastuullisuus ja ekologisuus ovat tärkeitä kuluttajille. Kiddex löysi PostNordista arvojensa mukaisen yhteistyökumppanin.

Lue lisää

Tulevaisuuden verkkokauppa tarraa tunteisiin

Verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama kannustaa kauppiaita tarkastelemaan kauppaansa kokonaispalveluna, ei vain tuotteiden pakkaajana ja postittajana.

Lue lisää

"Digitaalitekniikkaa kaikkialla myymälässä”

Caliroots avasi Göteborgiin tulevaisuuden myymälän, jossa digitaalitekniikka on merkittävä osa asiakaskokemusta.

Lue lisää

Pääkirjoitus 1/2018

Asiakaskokemus lähtee kuuntelusta, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää
Kundservice