Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Asiakaslehti Tempo

Tempo kertoo logistiikka-alan uutiset ja trendit Suomesta ja muista Pohjoismaista.

Tempo 2/2019

Uusimmassa Tempo-lehdessä pohditaan, miten kaupunkien pakettitoimituksista voidaan tehdä mahdollisimman tehokkaita ja kestävän kehityksen mukaisia.

Lue uusin Tempo näköislehtenä

Älykkäämpiä logistiikkaratkaisuja kaupunkeihin

Kun kaupungit kasvavat yhä tiiviimmiksi, tarvitaan suuria panostuksia uuteen infrastruktuuriin, tavarankuljetusten tehokkaisiin solmukohtiin, yhteiskuljetuksiin sekä kestäviin kuljetusratkaisuihin.

Lue lisää

Verkkokauppakin voi vetää vihreydellä

Kuluttajien vaatimus kestävyydestä on jatkuvassa kasvussa, mutta verkkokaupan ekoedelläkävijöiden joukossa on edelleen tilaa. Asiantuntijat kannustavat suomalaisia verkkokauppoja tarttumaan tilaisuuteen.

Lue lisää

Jävla Sås Bolag sekoittaa vain välttämättömyydet

Skandinaavisella nimellä ja muotoilulla sekä luonnollisilla mauilla on kysyntää Pohjoismaissa. Jävla Sås Bolag haluaa, että logistiikkakumppani on sama, lähtivät tuotteet minne päin hyvänsä. 

Lue lisää

We deliver heittää pallon kaikille

Joukkuelajit ovat lapsille erinomainen harrastus monestakin syystä, mutta kaikilla ei ole niihin varaa. PostNordin perustama We deliver -rahasto päästää koripallokentille lapsia, joiden perheille esimerkiksi kausimaksu olisi liikaa.

Lue lisää

Verkkoa pitkin kansainvälisille vesille

Verkkokaupoilla on mahdollisuus valtaviin asiakasmassoihin, sillä internet ulottuu lähes kaikkialle. Itsestään homma ei kuitenkaan onnistu, vaan maailmalle lähtevän on valmistauduttava matkaan huolellisesti.

Lue lisää

Tulevaisuuden teollisuus on täällä

Teollisuus 4.0 on tarina siitä, miten rakennamme arvoketjuja asiakkaiden tarpeiden mukaan eikä päinvastoin. Digitalisaatio ja tarvepohjaiset palvelut kääntävät toimitusketjun käsitteen päälaelleen.

Lue lisää

Automaatin kautta kotiin

Pakettiautomaattien suosio kasvaa kohisten. Varsinkin suomalaiset ovat innostuneet noukkimaan pakettinsa jonottamatta esimerkiksi kauppareissun yhteydessä. Mistä trendi kumpuaa?

Lue lisää

Yksi paketti, monta matkaa

RePack on ympäristöystävällinen pakkausvaihtoehto, jota ei heitetä kierrätysastiaan heti ensimmäisen tai toisenkaan käytön jälkeen.

Lue lisää

Himmee: Valoa paketissa

Suomalainen Himmee arvostaa toimivia ja luotettavia kumppaneita, jotka auttavat pitämään asiakkaat tyytyväisinä.

Lue lisää

Asiakaslupaus on tuoretuote

Tempo ohjaa koko logistiikkaketjun läpi leivästä tähkään.

Lue lisää
Verkko-ostajatyypit

Näin asiakkaasi ostavat verkosta

Suomalaiset tekevät yhä enemmän verkko-ostoksia. Mutta ketkä verkossa shoppailevat ja miten? 

Lue lisää

Pääkirjoitus 2/2018

Asiakaskokemuksia on niin monta kuin asiakkaitakin, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Logistiikka haasteena tulevaisuuden myymälöissä

Kuluttajien kasvava valta ja uudenlaiset kuluttamisen tavat edellyttävät myymälöiltä uudistumista. Muutos tuo mukanaan myös logistisia haasteita.

Lue lisää

Kiddex: Vastuullisesti valmistettuja tuotteita, kiitos

Lastentarvikkeiden vastuullisuus ja ekologisuus ovat tärkeitä kuluttajille. Kiddex löysi PostNordista arvojensa mukaisen yhteistyökumppanin.

Lue lisää

Tulevaisuuden verkkokauppa tarraa tunteisiin

Verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama kannustaa kauppiaita tarkastelemaan kauppaansa kokonaispalveluna, ei vain tuotteiden pakkaajana ja postittajana.

Lue lisää

"Digitaalitekniikkaa kaikkialla myymälässä”

Caliroots avasi Göteborgiin tulevaisuuden myymälän, jossa digitaalitekniikka on merkittävä osa asiakaskokemusta.

Lue lisää

Pääkirjoitus 1/2018

Asiakaskokemus lähtee kuuntelusta, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Kuuntele asiakasta

Mitä tarkoittaa toimitusketju 4.0? Miten yritykset voivat luoda oikeasti asiakaslähtöisen toimitusketjun?

Lue lisää

Verkko kantaa kivijalkaankin

Nykypäivän kuluttajien asiakaskokemukset eivät ole joko digitaalisia tai fyysisiä, vaan kumpaakin samaan aikaan. Verkko- ja kivijalkakaupan välillä hyppivää asiakasta voi palvella yhtenäisesti.

Lue lisää

Mixtec: Valistunut kuluttaja vaatii luomua

Sujuvalla logistiikalla on tärkeä rooli asiakkaiden toiveiden täyttämisessä. Suomalainen juomiin ja juomatarvikkeisiin erikoistunut yritys Mixtec ja PostNord ovat tehneet jo pitkään yhteistyötä.

Lue lisää

Some-asiakaspalvelun vauhti yllättää asiakkaat

PostNord otti tärkeän harppauksen marraskuussa 2017, kun se laajensi asiakaspalvelunsa sosiaaliseen mediaan.

Lue lisää

Sähköväylä Arlandaan

Merkittävä osa hiilidioksidipäästöistä on peräisin tieliikenteestä. Yksi ratkaisu raskaan liikenteen päästöjen vähentämiseen on sähköväylä, joka lataa ajoneuvoja ajon aikana.

Lue lisää

Pääkirjoitus 3/2017

Digitalisaatio mullistaa yhteiskuntaa ja liike-elämää, eivätkä totutut toimintatavat enää riitä, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Tervetuloa digitaaliseen kaupunkiin

Tempo vie sinut ajatusmatkalle tulevaisuuden digitaaliseen kaupunkiin. 

Lue lisää

PostNord kehittää älykkäitä toimituksia

Kun toimituksilta vaaditaan vaivattomuutta ja kaupungeista tulee yhä ahtaampia, logistiikka-alaan kohdistuu suuria haasteita.

Lue lisää

Gymstick: Kuntoiluvälineillä ulkomaille

Toiminnallinen harjoittelu kiinnostaa niin kuntosaleilla kuin kotona. Kuntoilutuotteiden iltajakeluvaihtoehto kiinnostaa Gymstickin verkkokaupan asiakkaita.

Lue lisää

Komplett: Joustavuutta kotiinkuljetuspalvelun avulla

MyPack Home -kotiinkuljetuspalvelu tekee ostamisesta joustavaa Komplett-verkkokaupan asiakkaille.

Lue lisää
Asiakaslehti

Tilaa Tempo!

Tempo ilmestyy neljästi vuodessa ja on asiakkaillemme maksuton

Täytä tilauslomake
Kundservice