Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointiin. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä

Asiakaslehti Tempo

Tempo kertoo logistiikka-alan uutiset ja trendit Suomesta ja muista Pohjoismaista.

Tempo 3/2018

Uusimmassa Tempo-lehdessä pohditaan, mitä kaikkea tulee ottaa huomioon tähdättäessä asiakaslähtöisyyteen logistiikassa.

Lue lehdestä mm.

  • uudelleenkäytettävistä RePack-pakkauksista 
  • pakettiautomaattien suosion kasvusta Suomessa
  • Himmeen kokemuksista yhteistyöstä PostNordin kanssa
  • Verkkokauppa Euroopassa 2018 -raportista.

Lue uusin Tempo näköislehtenä 

Verkko-ostajatyypit

Näin asiakkaasi ostavat verkosta

Suomalaiset tekevät yhä enemmän verkko-ostoksia. Mutta ketkä verkossa shoppailevat ja miten? 

Lue lisää

Pääkirjoitus 2/2018

Asiakaskokemuksia on niin monta kuin asiakkaitakin, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Logistiikka haasteena tulevaisuuden myymälöissä

Kuluttajien kasvava valta ja uudenlaiset kuluttamisen tavat edellyttävät myymälöiltä uudistumista. Muutos tuo mukanaan myös logistisia haasteita.

Lue lisää

Kiddex: Vastuullisesti valmistettuja tuotteita, kiitos

Lastentarvikkeiden vastuullisuus ja ekologisuus ovat tärkeitä kuluttajille. Kiddex löysi PostNordista arvojensa mukaisen yhteistyökumppanin.

Lue lisää

Tulevaisuuden verkkokauppa tarraa tunteisiin

Verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama kannustaa kauppiaita tarkastelemaan kauppaansa kokonaispalveluna, ei vain tuotteiden pakkaajana ja postittajana.

Lue lisää

"Digitaalitekniikkaa kaikkialla myymälässä”

Caliroots avasi Göteborgiin tulevaisuuden myymälän, jossa digitaalitekniikka on merkittävä osa asiakaskokemusta.

Lue lisää

Pääkirjoitus 1/2018

Asiakaskokemus lähtee kuuntelusta, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Kuuntele asiakasta

Mitä tarkoittaa toimitusketju 4.0? Miten yritykset voivat luoda oikeasti asiakaslähtöisen toimitusketjun?

Lue lisää

Verkko kantaa kivijalkaankin

Nykypäivän kuluttajien asiakaskokemukset eivät ole joko digitaalisia tai fyysisiä, vaan kumpaakin samaan aikaan. Verkko- ja kivijalkakaupan välillä hyppivää asiakasta voi palvella yhtenäisesti.

Lue lisää

Mixtec: Valistunut kuluttaja vaatii luomua

Sujuvalla logistiikalla on tärkeä rooli asiakkaiden toiveiden täyttämisessä. Suomalainen juomiin ja juomatarvikkeisiin erikoistunut yritys Mixtec ja PostNord ovat tehneet jo pitkään yhteistyötä.

Lue lisää

Some-asiakaspalvelun vauhti yllättää asiakkaat

PostNord otti tärkeän harppauksen marraskuussa 2017, kun se laajensi asiakaspalvelunsa sosiaaliseen mediaan.

Lue lisää

Sähköväylä Arlandaan

Merkittävä osa hiilidioksidipäästöistä on peräisin tieliikenteestä. Yksi ratkaisu raskaan liikenteen päästöjen vähentämiseen on sähköväylä, joka lataa ajoneuvoja ajon aikana.

Lue lisää

Pääkirjoitus 3/2017

Digitalisaatio mullistaa yhteiskuntaa ja liike-elämää, eivätkä totutut toimintatavat enää riitä, kirjoittaa toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Lue lisää

Tervetuloa digitaaliseen kaupunkiin

Tempo vie sinut ajatusmatkalle tulevaisuuden digitaaliseen kaupunkiin. 

Lue lisää

PostNord kehittää älykkäitä toimituksia

Kun toimituksilta vaaditaan vaivattomuutta ja kaupungeista tulee yhä ahtaampia, logistiikka-alaan kohdistuu suuria haasteita.

Lue lisää

Gymstick: Kuntoiluvälineillä ulkomaille

Toiminnallinen harjoittelu kiinnostaa niin kuntosaleilla kuin kotona. Kuntoilutuotteiden iltajakeluvaihtoehto kiinnostaa Gymstickin verkkokaupan asiakkaita.

Lue lisää

Komplett: Joustavuutta kotiinkuljetuspalvelun avulla

MyPack Home -kotiinkuljetuspalvelu tekee ostamisesta joustavaa Komplett-verkkokaupan asiakkaille.

Lue lisää
Asiakaslehti

Tilaa Tempo!

Tempo ilmestyy neljästi vuodessa ja on asiakkaillemme maksuton

Täytä tilauslomake
Kundservice