Jussi Broberg nimitetty PostNord Oy:n Chief Operating Officeriksi

PostNord Oy on nimittänyt Jussi Brobergin 2.1.2023 alkaen Chief Operating Officeriksi. PostNord Oy:n varastointiliiketoiminnasta vuodesta 2018 vastannut Broberg vastaa jatkossa sekä kuljetusliiketoiminnan että varastointiliiketoiminnan operatiivisista toiminnoista.

Broberg on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hänellä on vahva kokemus ja näytöt operatiivisen toiminnan johtamisesta sekä muutosjohtamisesta.

- PostNordin strategisena tavoitteena on olla Pohjoismaiden halutuin kuljetusyritys, ja laadukkaiden, asiakaslähtöisten logistiikkapalveluiden tuottaminen on kaiken ytimessä. Jussin vahvuudet prosessien, operational excellencen ja johtamisen saralla ovat meille avainroolissa ottaessamme seuraavia askeleita kuljetusliiketoiminnan kehittämisessä, toimitusjohtaja Johanna Starck sanoo.

Kuljetusliiketoiminnan operatiivisena johtajana toiminut Leif Göransson keskittyy jatkossa kuljetustoiminnan kehittämiseen ja raportoi tehtävässään Jussi Brobergille.

Kummankin liiketoiminnan kaupallisista toiminnoista vastaa jatkossa CCO Kimmo Hyttinen, joka on vastannut kuljetusliiketoiminnan kaupallisista toiminnoista vuodesta 2018.