PostNordin kuljetustilausjärjestelmä muuttuu – Uuden järjestelmän koti on maksuttomassa asiakasportaalissa

Pacsoft Onlinen aika PostNordin ensisijaisena kuljetustilausjärjestelmänä tulee pian päätökseen. Jatkossa kuljetustilausjärjestelmämme on Online Shipping Tool, joka löytyy maksuttomasta asiakasportaalistamme.

Online Shipping Tool on PostNordin oma kuljetustilausjärjestelmä, jota kehitämme konsernitasolla. Pystymme sen ansiosta vaikuttamaan työkalun ominaisuuksiin ja kehittämään sitä asiakkaidemme toivomaan suuntaan. Lisäksi järjestelmässä on paljon uusia ominaisuuksia vanhoja elementtejä unohtamatta. Online Shipping Tool kertoo muun muassa lähetyshinnan jo lähetyksen luontivaiheessa, ja osoitekortit voi tulostaa järjestelmästä myös jälkikäteen.

Arkea helpottava asiakasportaali

PostNordin asiakasportaali kokoaa asiakkuuden tärkeimmät elementit yhteen paikkaan. Maksuttomien toimintojen avulla asiakkuuden hallinta ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu. Sinulla on mahdollisuus muun muassa seurata ja hallita lähetyksiäsi, tarkastella yrityksesi laskutietoja ja keskustella asiakaspalvelumme kanssa suoraan chat-toiminnon kautta. Vastausten saaminen on portaalin läpinäkyvyyden ja sen ominaisuuksien ansiosta helppoa ja nopeaa.

Haluatko ottaa Online Shipping Toolin käyttöösi?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään asiakasportaalista löytyvän chatin kautta, puhelimitse tai sähköpostilla. Asiakaspalvelun tarkemmat yhteystiedot ja aukioloajat löydät täältä.