PostNordin uusi pääkonttori Pasilan Triplassa on avautunut

PostNord Oy:n pääkonttori on muuttanut Vantaalta Helsinkiin, Pasilan Triplaan. Uusi pääkonttori on helposti saavutettavissa mistä päin tahansa tultaessa, ja sitä ympäröivät lukuisat postnordilaisten työtä ja arkea helpottavat palvelut. Myös vieraileminen on uusissa tiloissa helppoa ja miellyttävää.

Uusi pääkonttori toimii inspiroivana kohtaamispaikkana PostNordin henkilöstölle ja miellyttävänä ympäristönä asiakas- ja muille tapaamisille. Tiloihin on helppo saapua julkisilla kulkuvälineillä, ja parkkihallissa on hyvin tilaa myös autojen pysäköinnille.

- Etätyösuosituksista päästään toivottavasti lähikuukausina luopumaan, ja hybridityön aika pääsee toden teolla käyntiin. Siihen saakka uusia pääkonttoritiloja käytetään turvallisesti koronarajoituksin. Vaikka etätyötä tullaan tekemään jatkossakin enemmän kuin ennen korona-aikaa, viihtyisille ja nykyaikaisille toimistotiloille on tarvetta. Harva nimittäin haaveilee selvityksemme mukaan 100-prosenttisesta etätyöstä, ja työnantajankin intresseissä on saada työntekijät kohtaamaan toisiaan muuallakin kuin Teamsissa, PostNordin Head of People and Communications Katja Luotola kertoo.

Uuden pääkonttorin suunnittelutyössä on ollut mukana PostNordin johdon ja henkilöstön lisäksi suunnittelutoimisto Rune & Berg, jonka kanssa työstettiin myös toimistotyön tulevaisuuden tarpeita ja sijaintivaihtoehtoja.

PostNordin työntekijälähtöinen pääkonttorihanke on arvioitu kestävän kehityksen asiantuntijoiden toimesta vastuulliseksi teoksi Planet Company -yhteisössä.

Pääkonttorimme käyntiosoite on 6. syyskuuta 2021 alkaen Firdonkatu 2 T 81, 00520 Helsinki. Vieraiden vastaanotto sijaitsee 6. kerroksessa, Workery Westin aulassa. Tervetuloa!