Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Hannu Kaipio nimitetty PostNord Oy:n talousjohtajaksi

PostNord Oy on nimittänyt Hannu Kaipion 5.6.2023 alkaen talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi.

Hannu on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri, ja hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus talousjohtajan tehtävistä kansainvälisessä ympäristössä. Viimeisimpänä hän on työskennellyt Onnisella, SOK:lla ja Nurminen Logisticsilla.

- Toivotan ilolla Hannun tervetulleeksi PostNordille! Olemme juuri nyt erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa muutosmatkallamme kohti kasvustrategiemme viitoittama tulevaisuutta. Hannun mukanaan tuoma kokemus sekä ymmärrys liiketoiminnan ja taloushallinnon yhteistyön tuomista mahdollisuuksista ovat arvokas lisä tiimiimme, PostNord Oy:n toimitusjohtaja Johanna Starck sanoo.

- Logistiikka on toimialana todella mielenkiintoinen ja verkkokaupan kasvun myötä suuressa murroksessa. PostNord on ottanut markkinassa vahvan aseman, ja matka niin yritysten kuin kuluttajien halutuimmaksi logistiikkakumppaniksi etenee vauhdilla. Lähden innolla mukaan tälle matkalle, Hannu sanoo.

PostNord Oy:n talousjohtajana toiminut Eeva Vaajoensuu siirtyi uusiin haasteisiin PostNordin ulkopuolelle toukokuun alussa.

Customer service