Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Parannuksia Collection Request -palveluumme viestintään

Collection Request -palvelu sisältää jatkossa kolme tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoitusta.

Palveluun sisältyvät seuraavat ilmoitukset: 

  • Tilaaja saa tilauksen jälkeen varausviitteen.

  • Nouto-osapuoli saa ilmoituksen tulevasta noudosta.

  • Tilaaja saa lähetysnumeron sen jälkeen, kun se on muodostettu noutavassa terminaalissa.

Viestien lähettäjänä näkyy PostNord (no-reply (at) postnord.com)

PostNord ei jatkossa lähetä erikseen lähetysnumeroita takaisin tilausjärjestelmiin, vaan tilaaja saa seurantanumeron ilmoituksesta.
Nouto-osapuolen ilmoituksella pyritään varmistamaan noudon onnistuminen. Ilmoituksen saatuaan lähettäjän tulisi varmistaa, että lähetys on valmiina kuljettajan noutoa varten.

Improvements to our Collection Request service communication

The Collection Request service will include three SMS and email notifications.

The service includes the following noticements:

  • After ordering, the sender will receive a booking reference
  • The pick-up end will be notified of the upcoming pick-up
  • The sender receives the shipment number after it has been generated at the terminal

Messages are posted by PostNord (no-reply (at) postnord.com)

In the future, PostNord will not send shipment numbers back to the ordering systems separately, but the sender will receive a tracking number upon notification. The notice of the pick-up end is intended to ensure the success of the pick-up. Upon receipt of the notification, the sender should ensure that the shipment is ready for driver to pick-up.

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Pyydä tarjous

Customer service