Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Tekninen asiakaspalvelu yritysasiakkaiden käyttöön

Järjestelmiin liittyvät kysymykset hoituvat jatkossa entistä näppärämmin, kun otamme käyttöön yritysasiakkaille suunnatun teknisen asiakaspalvelun. Tekniset asiantuntijamme palvelevat puhelimessa ja sähköpostilla arkisin kello 8–16.

– Uudistuksen tavoitteena on tarjota mahdollisimman laadukasta palvelua. Uskomme sen myös nopeuttavan vastauksen saamista, PostNordin asiakaspalvelusta vastaava Katarina Kangas sanoo.

Teknisen asiakaspalvelun puoleen voit kääntyä muun muassa tilaus- ja asiakasportaalia koskevissa kysymyksissä, kuten salasanan unohtuessa. Myös PostNordin mobiilisovellusta ja verkkosivuja koskevat kysymykset voit jatkossa ohjata tekniseen asiakaspalveluun.

Tekninen asiakaspalvelu vastaa puhelimitse tutussa yritysasiakaspalvelunumerossamme: 010 572 8333. Pääset suoraan järjestelmiä koskeviin ongelmatilanteisiin erikoistuneiden asiakaspalvelijoidemme juttusille valitsemalla puheluvalikosta numeron 3. Palvelua saat myös sähköpostilla osoitteesta yritykset.fi@postnord.com.

Teknisen asiakaspalvelun puhelin- ja sähköpostikanavat ovat avoinna arkisin kello 8–16. Yleinen asiakaspalvelumme palvelee edelleen normaalisti arkisin kello 7 alkaen. Katso tästä asiakaspalvelumme tarkemmat yhteystiedot.

Kangas rauhoittelee oikean kanavan valintaa epäröiviä asiakkaita.

– Ongelmatilanteessa voi aina ottaa yhteyttä yleiseen asiakaspalveluumme, oli kysymys tekninen tai ei. Ammattitaitoiset asiakaspalvelijamme ohjaavat puhelun tai sähköpostin tarvittaessa oikealle asiantuntijalle, Kangas toteaa.

Miten voimme auttaa logistiikassa?

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous

Customer service