PostNord Oy:lle myönnettiin ISO-laatusertifikaatti ja ISO-ympäristösertifikaatti

Bureau Veritas Finland on myöntänyt 11.3.2019 PostNord Oy:lle ISO 9001:2015 -laatusertifikaatin ja ISO 14001:2015 -ympäristösertifikaatin. Sertifikaatit kattavat kaikki PostNord Oy:n yksiköt ja toiminnot.

ISO 9001 -standardi tuo toimintaan järjestelmällisyyttä ja laadukkuutta asiakaslähtöisesti. Systemaattinen ja koko yrityksen kattava laadunhallintajärjestelmä vahvistaa asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä.

ISO 14001 -sertifioitu ympäristöjärjestelmä on luonnollinen lisäys PostNordin ympäristönhallintaan, jossa tavoitteena on minimoida organisaation toiminnasta aiheutuvat negatiiviset ympäristövaikutukset. Ympäristösertifikaatti kertoo siitä, että PostNord noudattaa ympäristölainsäädäntöä, tunnistaa toiminnastaan aiheutuvat ympäristövaikutukset sekä asettaa tavoitteita ja päämääriä ympäristövaikutusten minimoimiseksi.

”ISO-sertifikaatit ovat positiivinen viesti asiakkaidemme suuntaan ja kertovat luotettavasta ja kestävästä palvelusta. Mutta kaikkein tärkeintä tässä on kuitenkin se, että toimintamme on laadukasta ja kestävää ja että kehitämme sitä jatkuvasti. ISO-sertifioitu laatujärjestelmä tuo tähän strukturoidun toimintamallin”, toteaa PostNord Oy:n toimitusjohtaja Johanna Starck.